Všeobecné obchodné podmienky

Svadobného salónu Ma Belle svadobný salón s.r.o.

 

I. Identifikácia obchodníka

1.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou

 

Obchodné meno: Ma Belle svadobný salón s. r. o.

Sídlo: Bajkalská 7A 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika

Zapísaná v Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 153358/B
IČO: 53822943

DIČ: 2121508202

IČ DPH: SK2121508202
Bankový účet: SK39 5600 0000 0075 6224 5001

Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty

 

(ďalej aj “Predávajúci” alebo “Obchodník”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov ponúkaných priamo v kamennej predajni, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky najmä zákonov: Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení,

 

1.2.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:

Email: info@salonmabelle.sk

Tel. č.: +421 910 128 044

 

1.3Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv je:

Ma Belle svadobný salón s. r. o., Bajkalská 7A 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika

 

II. Definícia pojmov

2.1.Pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok, Obchodník v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. v platnom znení, uvádza a definuje tieto pojmy:

2.2.Zmluvou je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom osobnej návštevy predajne.

2.3.Obchodník (ďalej aj “Predávajúci”) je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.

2.4.Spotrebiteľom alebo kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, nakupuje priamo alebo na objednávku tovar pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

2.5.Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára obchodník so spotrebiteľom.

2.6. Klient je fyzická alebo právnická osoba, ktorá má záujem o  kúpu tovaru a/alebo jeho úpravu a/alebo jeho nájom.

2.7. Predajňou sa rozumie prevádzka na adrese Bajkalská 7A 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto

2.8. Tovarom  je najmä tovar, nie však výlučne, svadobné šaty, príslušenstvo k svadobným šatám, obuv a iné doplnky.

2.9. Za zákazku na mieru sa považuje:

a) úprava tovaru objednaného a/alebo

b) akákoľvek úprava tovaru.

 

III. Základné ustanovenia

3.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Obchodníkom.

3.2.Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

 

IV. Objednávka produktu –  uzatvorenie kúpnej zmluvy

4.1. Kupujúci si kupuje tovar priamo v Predajni na adrese Bajkalská 7A 831 04 Bratislava – mestská časť Nové Mesto

4.2. Kupujúci je povinný si zakúpený tovar vystavený v kamennej predajni riadne prezrieť a skontrolovať.

4.3. Kupujúci si prevezme tovar ihneď po zaplatení v kamennej prevádzke. V prípade ak tovar nie je dostupný na kamennej prevádzke, predávajúci poskytne alternatívne riešenie, v ojedinelých prípadoch predávajúci objedná tovar pre kupujúceho na základe individuálnej dohody. Dodacie lehoty sú v takom prípade pre rôzne druhy tovaru rôzne.

4.4. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k tovaru až uhradením plnej ceny predávajúcemu.

4.5. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.

 

V. Kúpna cena  informácia o kúpnej cene

5.1. Cena tovarov a služieb objednávaných v prevádzke Predávajúceho (ďalej len „kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente objednania Kupujúcim.

5.2.Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených na Webovom sídle Predávajúceho je celková cena tovarov alebo služieb vrátane všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená na Webovom sídle Predávajúceho

5.3. Predávajúci ponúka najmä, nie však výlučne tovar nachádzajúci sa v prevádzke a/alebo z katalógovej ponuky tovaru Predávajúceho.

5.4.Kúpna zmluva je uzavretá:

5.4.1.    Výberom tovaru v prevádzke Predávajúceho  Klientom, jeho úhradou a prevzatím zo strany Klienta a odovzdaním tovaru, prijatím kúpnej ceny a vystavením pokladničného a/alebo iného dokladu potvrdzujúceho predaj tovaru Klientovi zo strany Predávajúceho.

5.4.2.     záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy Klienta zo strany Predávajúceho vo forme  vyplneného formulára podpísaného Klientom (ďalej len “objednávka“) a záväzným akceptovaním objednávky Klienta zo strany Predávajúceho a jej potvrdením.

 

VI. Dodanie produktov

6.1.V prípade tovaru, ktorý je na predajni si Klient vyberie a prevezme tovar ihneď. Úhradou celej

kúpnej ceny a jeho odovzdaním Klientovi zo strany Predávajúceho sa uhradený tovar stáva vlastníctvom Klienta.

6.2.V prípade, ak  sa tovar na základe požiadaviek Klienta objedná dôjde po výbere tovaru

k uzatvoreniu záväznej objednávky, na základe ktorej Klient uhradí Predávajúcemu preddavok vo výške celej kúpnej ceny tovaru.

6.2.1.     Záväzná objednávka obsahuje najmä údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je

predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, údaj o dodacej lehote tovaru, údaje o cene, podmienkach a termíne odovzdania tovaru Klientovi, údaje o Predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne iné údaje.

6.2.2.     Klient môže využiť možnosť urgentnej objednávky, ktorá zaručí uprednostnenie jej

vybavenia, t.j. vybavenie záväznej objednávky vo vzájomne dohodnutom termíne skoršom ako je štandardná dodacia lehota. Predávajúci účtuje za prijatie urgentnej objednávky poplatok vo výške 100,00 EUR, ktorá bude prirátaná k celkovej cene tovaru.

6.3.Kupujúci realizuje dopravu zásadne na vlastné náklady a riziko z prevádzky Predávajúceho.

6.4.Doba dodania tovaru je najviac 5 mesiacov odo dňa podpisu záväznej objednávky a úhrady zálohy vo výške celej kúpnej ceny tovaru. Predávajúci informuje Klienta bezodkladne o doručení objednaného tovaru do skladu Predávajúceho.

6.4.Predávajúci je oprávnený vyzvať Klienta na prevzatie tovaru pred uplynutím dohodnutej lehoty.

6.5. Klient je povinný rezervovať termín stretnutia v prevádzke za účelom prevzatia tovaru a tovar v dohodnutom termíne prevziať, a to najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Predávajúceho na prevzatie tovaru. Momentom prevzatia tovaru Klientom sa záloha započíta voči kúpnej cene tovaru a tovar sa tým stane vlastníctvom Klienta.

6.6.V prípade, že Klient tovar neprevezme riadne a včas, je povinný zaplatiť poplatok za uskladnenie vo výške 50 Eur/deň.

6.7.Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa, keď bol tovar upravený a/alebo zhotovený, môže Predávajúci s tovarom voľne nakladať prípadne požadovať od Klienta úhradu ceny úpravy a/alebo zhotovenia tovaru ak ešte nebola uhradená.

6.8.Klient je povinný skontrolovať tovar, ako aj jeho obal, bezprostredne po jeho prevzatí. V prípade, že Klient zistí, že tovar je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť zamestnancovi Predávajúceho.

6.9.Klient je oprávnený v prípade nedodania tovaru Predávajúcim v lehote uvedenej v bode 5.1. VOP odstúpiť od kúpnej zmluvy a Predávajúci je povinný vrátiť Klientovi už zaplatenú kúpnu cenu v podobe uhradenej zálohy.

VII. Prechod vlastníckeho práva

7.1.Vlastnícke právo k predanej veci a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty veci prechádza na Kupujúceho okamihom prebrania tovaru v predajni.

 

VIII. Spôsoby platby

8.1. Za tovar a služby u Predávajúceho môžete platiť týmito spôsobmi:

8.1.1.platba formou hotovosti – cena 0 Eur

8.1.2.platba vkladom, alebo prevodom na účet Predávajúceho – cena 0 Eur

8.1.3.platba platobnou kartou – cena 0 Eur

XI. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu

9.1. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá bola dohodnutá.

9.2. Klient oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy prípadne zrušiť záväznú objednávku, ak tovar preukázateľne a opakovane (najmenej 3 krát tá istá vada) nemá Klientom požadované vlastnosti.

9.3.Klient nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa.

9.4.Klient môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči zaslanom na poštovú adresu Predávajúceho alebo emailovou správou.

9.5.Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať najmä dôvod odstúpenia od zmluvy, presnú špecifikáciu tovaru, dátum objednania, meno a priezvisko Klienta, adresa Klienta, podpis Klienta, spôsob, akým má Predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu, dátum. Klient je odstúpením od kúpnej zmluvy povinný doručiť Predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. a podľa možnosti v originálnom obale, a to zaslaním na adresu Predávajúceho. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Odporúčame tovar poistiť.

 

X. Práva a povinnosti Predávajúceho

Predávajúci je povinný:

10.1.dodať na základe potvrdenej objednávky Klientovi tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne

10.2.zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR

10.3.odovzdať Klientovi najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, daňový doklad a pod.).

10.4.Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny zo strany Klienta za dodaný tovar.

10.5.Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopná dodať tovar Klientovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v dohodnutej cene, pokiaľ sa s Klientom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude Klient informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 30 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s Predávajúcim nedohodne inak.

 

XI. Práva a povinnosti Klienta

Klient je povinný:

11.1.prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,

11.2.zaplatiť Predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti

11.3.poskytnúť Predávajúcemu súčinnosť pri vybavovaní jeho objednávky

11.4.Klient má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznej objednávke.

 

XII. Zákazka na mieru

12.1.Zmluvou o dielo sa Predávajúci zaväzuje, že pre Klienta zhotoví a/alebo upraví objednaný tovar podľa jeho pokynov v dohodnutom čase a za dohodnutú cenu.

12.2.Zmluva o dielo je uzavretá na základe záväznej objednávky Klienta a akceptovaním objednávky zo strany Predávajúceho. Pre platnosť objednávky sa vyžaduje podpis záväznej objednávky zo strany Klienta a potvrdenie prijatia záväznej objednávky osobou poverenou konať v mene Predávajúceho.

12.3.Záväzná objednávka musí obsahovať označenie predmetu diela, jeho rozsah, akosť, cenu za vykonanie diela a čas jeho zhotovenia a/alebo úpravy.

12.4.Predávajúci je pri plnení predmetu zmluvy o dielo oprávnená využiť tretie osoby.

12.5.Cena úpravy závisí od jej náročnosti, cenník úprav je k dispozícii v prevádzke. Cena za úpravu a/alebo zhotovenie nie je zahrnutá v kúpnej cene tovaru.

12.6.Klient sa zaväzuje pre účely ním objednaných úprav tovaru poskytnúť potrebnú súčinnosť Predávajúcemu.

 

XIII. Zmena zmluvy o dielo (zákazky na mieru)

13.1.V prípade nemožnosti uskutočnenia zmeny tovaru v zmysle zadania Klienta (napr. čipka alebo iné komponenty nie sú pre Predávajúceho dostupné), Predávajúci o uvedenom informuje Klienta bezodkladne, pričom Predávajúci ponúkne Klientovi:

a)     informáciu, kedy bude Klientom vybraný komponent dostupný;

b)    alternatívnu možnosť komponentu;

13.2.Nemožnosť plnenia pri zmene komponentu nezakladá právo na zrušenie záväznej objednávky a odstúpenie od zmluvy.

 

XIV. Nájom

14.1.Predávajúci ponúka najmä nie však výlučne tovar:

a)     nachádzajúci sa v prevádzke; a/alebo

b)    z katalógovej ponuky tovaru na webovej stránke www.salonmabelle.sk.

14.2.Nájomnou zmluvou Predávajúci prenecháva za odplatu Klientovi vec, aby ju dočasne (v dojednanej dobe) užíval. Nájomná zmluva je uzavretá podpisom záväznej objednávky/rezervácie a prijatím rezervácie Klienta zo strany Predávajúceho vo forme  vyplneného formulára podpísaného Klientom (ďalej len „objednávka“) a akceptovaním rezervácie Klienta zo strany Predávajúceho.

14.3.Záväzná objednávka/rezervácia tovaru obsahuje najmä údaje o názve a špecifikácii tovaru, predmete nájmu, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo nájmu a/alebo iných služieb, údaj o dodacej lehote tovaru, údaje o Klientovi a Predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne iné údaje.

14.4.Poverená osoba oprávnená vybaviť objednávku/rezerváciu je povinná informovať Klienta o nevyhnutnosti Záverečnej skúšky, ktorú je potrebné si vopred dohodnúť telefonicky, najneskôr 20 dní pred svadbou, pričom na záverečnú skúšku je potrebné si vziať so sebou topánky a podprsenku, ktorú bude mať Klient vo svadobný deň.

14.5.Predmet nájmu

14.5.1.Charakteristika predmetu nájmu – svadobných šiat, doplnkov a kabeliek (ďalej len „predmet nájmu“) vyplýva z ponuky Prenajímateľa zverejnenej na web stránke https://www.salonmabelle.sk/ alebo v showroome Prenajímateľa na adrese Bajkalská 7/A, 831 04 Bratislava. Štandardné veľkosti šiat sú 34,36, 38 a 40, v niektorých prípadoch až po veľkosť 44.

14.5.2.Predávajúci prenajíma predmet nájmu čistý, vyžehlený, t. j. v stave spôsobilom na dohodnuté užívanie.

14.5.3.V prípade potreby môže Klient využiť doplnkové služby spojené s úpravou predmetu nájmu.

14.5.4.Predmet nájmu je prenajatý za dohodnutú cenu a na dohodnutú dobu, nie dlhšiu ako 3 kalendárne dni odo dňa ich prevzatia Klientom.

14.5.5.Klient je povinný vrátiť predmet nájmu v stave v akom ho prevzal s prihliadnutím na primerané opotrebenie.

14.5.6.V cene sumy za prenájom sa počíta s bežným zašpinením, prachom na vlečke a make – upom. Za prenajatý tovar nadmerne znečistený (napr. tovar hnedý až čierny z mokrého exteriéru) sa účtuje príplatok vo výške 50 €.

14.5.7.V cene za prenájom nie je zahrnuté poškodenie predmetu nájmu. Výšku možných úhrad škody určuje podľa rozsahu pracovník svadobného salónu. Ak je predmet nájmu opraviteľný, platí Klient osobitne materiál a osobitne krajčírsku úpravu 10€ / hod.

14.5.8.Ak je predmet nájmu zničený a/alebo neopraviteľný, Klient je povinný uhradiť predajnú cenu zníženú o čiastku zaplatenú za nájomné.

14.5.9.Za stratu firemného obalu na predmet nájmu je Klient povinný uhradiť poplatok vo výške 15€, vešiaku 5€.

14.5.10.Za nedodržanie termínu vrátenia predmetu nájmu je Klient povinný uhradiť poplatok z omeškania vo výške 50€ / deň. V prípade potreby predĺženia dohodnutej doby nájmu, zaväzujú sa zmluvné strany vopred stanoviť dobu takéhoto predĺženia, pričom Klient má možnosť využiť zvýhodnenú cenu.

 

XV. Orgán dozoru

15.1.Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5,

820 07 Bratislava

Odbor výkonu dohľadu

tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

fax č. 02/58 27 21 70

webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

XVI. Alternatívne riešenie sporov

16.1.V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (kontakt nájdete https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/, alebo priamo na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na internetovej  stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy vystupuje v postavení spotrebiteľa. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

 

XVII. Informácie o prijatých kódexoch

17.1.Obchodník informuje spotrebiteľov že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

 

XVIII. Hodnotenie produktov spotrebiteľmi

18.1.Obchodník nevykonáva kontrolu a obmedzovanie hodnotenia produktov len na osoby, ktoré produkt u obchodníka zakúpili.

 

XIX. Záverečné ustanovenia

19.1.Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená jeho umiestnením na Webovom sídle Predávajúceho. V prípade zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

19.2.Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty – Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.

19.3.Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na Webovom sídle Predávajúceho dňa 01.07.2024.